2011. január 27., csütörtök

Update recept-kaszinó tojás, francia salátával


Fogyás 3,5kg

Próbálok változatosan készíteni magamnak (és a családnak) ebédet, hogy ne törjön rám egyszer csak  a kontrollálhatatlan zabálhatnék.:)
Lássuk be az étel örömforrás, és ha folyton csak azt érzed, hogy le kell mondanod valamiről, akkor az hosszútávon visszaüthet. Ha az étel testileg, lelkileg jólesik, és még egészséges is, annál jobb nincs is.
Számomra ilyen első osztályú, fogyókúrás étel a kaszinó tojás franciasalátával. Egyszerűen imádom!
Igaz a francia salátából kimarad a krumpli, de e fölött az apróság fölött szemet lehet hunyni.
Kaszinó tojás (update 1 recept):
Hozzávalók:
főtt tojás
mustár
majonéz  (update 1)
só, bors
majoránna
A tojásokat félbe vágtam, egy tálra helyeztem. A sárgáját kivettem, összetörtem, hozzákevertem a majonézt, mustárt ízlés szerint, sót, borsot, majoránnát.

Francia salátához (update 1 recept)
Hozzávalók:

2db főtt tojás
nagy doboz tejföl
mustár
só, bors
20dkg zöldborsó
20dkg alma
20dkg ecetes uborka
20dkg sárgarépa
Én álmajonézt készítettem, azaz a főtt tojás sárgáját kevertem a tejfölhöz, mustárhoz, sóval, borssal.  Meg lehet még bolondítani egy kis citromlével. A többi hozzávalót pucoltam, daraboltam, és megfőztem. Miután kihűlt a mártásába kevertem.
A krumplit kihagytam, mert a nélkül is élvezhető, és így teljesen update 1-es.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése