2011. február 3., csütörtök

Hogyan fogyjunk hasról?



Fogyás 3,5kg
Gondolom, nem kell ecsetelnem, hogy két gyerkőc után a hasam van leginkább kriminális helyzetben. Azt eddig is tudtam, hogy hasról fogyni az egyik legnehezebb feladat.
Azt mondják, hogy a hasizom gyakorlatok csak a háj alatti izmokat erősítik, de attól laposabb nem lesz.
Ez vajon szülés után is érvényes, amikor a hasizmok meg lettek bolygatva?
Ha feltételezzük, hogy sikerül hasról fogyni, utána a bőr visszaalakul?
A nőgyógyász azt mondta, hogy a párom gyűjtsön plasztikai műtétre, de nehezen hiszem el, hogy a szervezet nem képes, ha idővel is visszaalakulni. Ez a plasztikai műtét dolog szíven ütött, mert soha életemben nem terveztem változtatni magamon, főleg nem szépítés okán kés alá feküdni.
Valamelyik nap megláttam az interneten ezt a fotót, jáájjjj, ilyen esetben én is gondolkodnék a  plasztikán:

Nekem a napi mozgás egyelőre az 1 órás tempós séta. Nem kifejezetten támogatja a hasról fogyást, tudom.:)
Van egy DVD-m amin szerintem szuper hasizomgyakorlatok vannak, azt még szeretném bevezetni a napi rutinba.
Neked esetleg van tapasztalatod hasról fogyással kapcsolatban?

(barátnőm mondta, hogy szívesen olvasná, amit írok, de mindig elfelejti megnézni. Ha szeretnél értesülni arról, hogy bejegyzést írtam, akkor kattints jobb oldalon a „Követés” gombra, és gmail-re értesítő levelet fogsz kapni)

6 megjegyzés:

  1. Szerintem a tempós séta pont jó a hasról fogyáshoz (ha megfelelő hozzá a pulzusszámod). A zsír nem válogat, mindenhonnan lemegy. Pont ilyen "aerob" mozgásokkal lehet fogyni. Aztán majd jöhet a formázás. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Xandria!

    valoban nem lehet csak egy bizonyos helyrol fogyni. A szervezet erdekes dolog es nem azt csinalja amit mi szeretnenk.
    De azert csak igy tovabb a gyaloglassal, mert legalabb az anyagcseredben segit es tobb kaloriat egetsz mintha csak lesnel kifele az ablakon :)
    Viszont ha hasizom gyakorlatokat vegzel csak az nem eleg. Szerintem batran probalj meg sulyzozni is, a noi izomzat nem fog tulfejlodni es nem leszel soha egy kidolgozott bodybuilder, viszont rengeteget segit a kaloria egetesben es a test formalasban. Plusz az esetleg kitagult bort is feszesebbe teszi es ha van eltunik a narancsbor is. Ha en ujra kezdenem a dolgot, akkor fogyokura helyett eloszor feltetlen izmot epitenek.

    VálaszTörlés
  3. Ági, akkor most még lelkesebben fogok sétálni. Vicces, ahogy az anyukák tengenek-lengenek a parkban, én meg, mint akinek dolga van, szedem a lábaimat. :)
    Ma álomszép idő volt a sétához!!!

    Romesz, éppenséggel súlyzóm sincs, de őszintén szólva fogalmam sincs, hogy fest egy súlyzós edzés, sosem csináltam. Tudsz valami jó leírást/videót interneten?

    VálaszTörlés
  4. Tapasztalat: Nekem pont a futópadon való gyaloglás viszi a pocakomat. 5km/h tempo (5-5perc felvezetés, levezetés) és összesen ez heti 5ször 60perc. Hidd el, jól teszed, amit teszel!!!

    VálaszTörlés
  5. az nagyon jó a sétálsz vagy futsz de a biciklizés is szegit a fogyásban (versenybicikli az még a hasat is megdolgoztatja)

    VálaszTörlés