2011. február 10., csütörtök

Fogyókúrás étrend, azaz Norbi update és magyar konyha kéz a kézben



Fogyás 3,5kg 
(sajnos semmi változás)

Kezd már egy kicsit zavarni, hogy nem folytatódik a fogyás. Gondolom, nem csak az én fejemben fordul meg ilyenkor, hogyha úgysem fogyok, akkor legalább jól bekajálok.:))
Na, az ilyen gondolatoknak kell azonnal stopot mutatni, és észben tartani, hogy van egy hosszú távú célom. Ez pedig nem az, hogy minden reggel azt lássam, hogy ma fogytam egy kicsit!!!

Szóval, amikor kigondoltam a mai napi fogyókúrás étrendet, rájöttem, hogy abszolút magyaros menüsor, mégis teljesen megfelel a norbi update szabályainak. (ezt szeretem benne annyira )
Egy egyszerű húsleves tészta nélkül, és egy sertéspörkölt kevés krumplival teljesen jó fogyókúrás étrendnek.
Ha intenzívebben szeretnék fogyni, akkor a krumplit párolt zöldségre cserélném, akkor még jobb, bár kevésbé magyaros.

Egész napos fogyókúrás étrend:
Reggeli: 2 kisebb szelet tk kenyér pirítva, felvágottal, paprikával
Tízórai: nyers répa és karalábé
Ebéd: húsleves, és pörkölt kevés krumplival
Uzsonna: egy pohár puding
Vacsora: 3 tükörtojás, alatta pirított sonkával, puffasztott búzával (3db)
Nasi: alma, kiwi, uborkaszeletek

Vár rám a sok guszta husi, és zöldség, no meg a konyha!

Mindenkinek mosolygós szép napot, és sok kitartást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése