2011. január 4., kedd

Első fogyás!!!

Jó hírem van!!
2kg-ot fogytam!!! :D
Éljen, éljen!!!


Persze nincsenek illúzióim. Csupán a Karácsonykor felzabált kilók mentek le ilyen
könnyen. Felzabálásnak hívom, amikor annyit eszem, hogy 2 nap alatt akár 3kg-t is
hízom. Ha utána észbe kapok, és fogyózok 1 napig, akkor ebből akár 2 is lemegy.
Nem tudom mi játszódik le ilyenkor a szervezetben, de sokszor tapasztaltam már (és
biztos nem egészséges :-p )

Azért biztató. Úgy döntöttem a  Norbi Update működik! Éljen a fogyás és az
egészséges életmód.

Egyelőre még tanulom a kódokat, és próbálom fejben összeszedni az olyan ételeket,
amiket család is megeszik, és segíti a fogyást.

Mai fogyókúrás étrend:

Reggeli: 2 szelet teljes kiörlésű kenyér, tejeskávé
Tízórai: 1db alma
Ebéd: Spenót (Norbi Update 1 elkészítve), főtt tojással
Uzsonna: Tejbezabi
Vacsora: párizsi, csemege uborka, puffasztott búza

Az elengedhetetlen nasi: sárgarépa, tv-hez almaszirom

Beszéltem róla, hogy varrni is akarok, de erről majd később mesélek!

Kérlek, ha erre jársz szólj hozzá, tarts velem, fogyjunk együtt!

4 megjegyzés:

  1. Gratulalok a dontesedhez, sok sikert es kitartast kivanok hozza.
    Amit hozza tennek az eletvitelhez az a napi aktivitas. Naponta legalabb 30-60 perc intenziv gyaloglas 2-400 kaloriat tud felegetni ami a te oldaladra billenti az egyenleget.
    En 6 honapja kezdtem el a dolgot es eddig 25-26 kilot adtam le. Tovabbi 10kilotol szeretnek megszabadulni az elkovetkezo hat honapban.

    VálaszTörlés
  2. Azt a mindenit, többet fogytál eddig, mint amennyit én összesen szeretnék!
    Szóval tényleg lehetséges? :)
    Te milyen módszerrel csináltad?

    Tudom, tudom a mozgás. Egyelőre tényleg a gyaloglás van. Úgy tolom a babakocsit, mintha muszáj lenne. :) Jó nagy köröket megyek, és szedem a lábam.

    VálaszTörlés
  3. Jol gondolod, mozgas es kb 500 kaloria deficittel egy ev alatt elered celod.

    VálaszTörlés
  4. Ez igazán szép információkat. Előfordulhat, hogy más fitness osztály, mint zoomba osztály van.
    zoomba fitness osztályok

    VálaszTörlés