2011. január 6., csütörtök

Az én fogyókúrám működni fog!

Találtam egy érdekes kutatást:

 A Princetoni Egyetem kutatóinak a felmérése szerint:

- az emberek 62%-a tesz újévi fogadalmat,
- 8%-uk mindig sikerrel jár,
- az emberek 19%-a kétévente éri el néhány célját,
- 49%-uk ér el néha sikereket,
- 24%-uk sohasem jár sikerrel, és minden évben, minden célkitűzésével kapcsolatban kudarcot vall.

Én úgy döntöttem a 8%-hoz tartozom! :) Az én fogyókúrám működni fog.
A Vonzás Törvénye kedvéért máris elképzelem, ahogy a (száraz-haha) pezsgő gyöngyözik a kezemben. 2012 Szilvesztere van. Épp készülök koccintani, és fülig ér a szám, mert 20kg-ot fogyás nem semmi!
Mindenkinek bezsebeltem már az elismerését. Új, sokkal kisebb ruháim vannak (amelyeket én készítettem!)



Ha Te is Norbi Update-el szeretnél fogyni, tarts velem, szólj hozzá Te is!

(most megyek főzni a husi levest, természetesen Norbi Update 1, és a tepsis csirkét, aminek a receptjét majd leírom. Jól variálható, könnyen elkészíthető fogyis kaja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése