2011. január 13., csütörtök

Akkor is fogyókúrázom...

Fogyókúra eredménye továbbra is 2kg.

Azt kell mondjam a környezetemben nem mindenki örül annak, hogy fogyókúrázok. Nem értik meg, hogy ez egészséges, lassú fogyás.
Tényleg nagyon ésszerűen csinálom. Figyelek rá, hogy egyek gabonafélét, szénhidrátot, gyümölcsöt, és zöldséget nyersen és főzve is. A Norbi Update ezt lehetővé teszi, csak az időkorlátokra figyelek.

Picurkának elég a tej, és a minősége sem lehet rosszabb.
Egy "kedves" ismerősöm szerint nem most kellene ezt, hanem ha befejeztem a szoptatást.
Persze az ő idejükben 3 hónapig szopiztak a babák aztán annyi.

Az én fiam 1,5 éves koráig szopizott, addig mégsem várhatok! Nem egészséges ennyi túlsúly az egyszer biztos. No persze, nem is néz ki jól. :-(

Nem hagyom, hogy elvegyék a kedvem, akkor is fogyókúrázok, ha ez másoknak nem tetszik.

Norbi Update étrend a mai napra:

Reggeli: 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér pirítva, 1db banán , tejeskávé
Tízórai: alma
Ebéd: tök főzelék (keményítővel sűrítve, pörkölttel)
Uzsonna: Tejbezabi
Vacsora: 3 főtt tojás, párizsi, búzapufi (3db)

Nasi: almaszirom, sárgarépa stb.

Ha Te is Norbi Update-el fogysz, akkor mondd el Te is a tapasztalataidat!

8 megjegyzés:

  1. Azt tudom csak mondani, hogy ne torodj a kishituekkel.
    Nyugodtan mond megneki, hogy te nem fogyokurazol hanem ezentul nem vagy hajlando rongalni a tested felesleges mennyisegu etellel, mert minden amit nem tud a szervezeted egybol elhasznalni raktarozodik. sokan nem ertik ezt es csak tomik a fejukbe a rengeteg etelt.
    Ahogy elnezem nem eszel elegendo zoldet (salata, broccoli, zeller szar es repa.) Ha lehet ezekbol is egyel legalabb egy-ket naponta.
    Ugyesen csinalod a dolgot, csak lassan es esszel.
    Hidd el mikor eljutsz a vagyott sulyra akkor majd a kishituek lesznek a legfobb irigyeid. Akkor tudsz majd jo tanacsokkal segiteni nekik es az is nagyon sokat er.

    VálaszTörlés
  2. Bárcsak már ott tartanánk, hogy irigyelnek. :)
    Igazad van, több salátát, zöldséget kellene enni, főleg nyersen. Ahhoz egy távolabbi boltba kell menni, mert itt nincs egy jó zöldséges, de persze ez csak kifogás, meg fogom oldani.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Xandria!
    Örülök, hogy Évus által rátaláltam a blogodra, sok sikert és kitartást kívánok minden célodhoz!
    Annyira át tudom érezni azt, amin most átmész! Szintén szoptatok (2. gyerek), 20 kg fölösleg van rajtam. Tervbe vettem a fogyást...
    A környezeted meg úgy néz ki, nem érti meg, hogy itt nem kemény fogyókúráról van szó -hiszen a baba az első-, hanem odafigyelésről, hogy mit eszünk... ki tudja meddig szoptatunk még, addig nem lehet várni...
    Ja, még egy közös vonás: a varrótanfolyamon már túl vagyok és igen, van saját kézzel készített nadrágom is... csak még bele kéne fogyni... ;-)
    Üdv,Ági

    VálaszTörlés
  4. Ági, tényleg ennyire hasonló a helyzetünk? :)
    Nagyon irigy vagyok a varrótanfolyam miatt! Hová jártál?
    Úgy tervezem 5kg-nál kezdek el utánanézni, amikor már lötyögni kezdenek a ruháim, hogy hová menjek tanulni, illetve varrógépet is kell vennem/szereznem.
    Addigra Picúrka is nagyobb lesz, és van időm gyűjteni is. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia XANDRIA , SZLOVAKIABOL irok . Nekem 3 gyermekem van , 19 , 7 , a kicsi 2 , meg en is szoptatok . Januartol UPDATE az eletem . Sajnos itt kozel -tavol nincs uzlet update termekkel . Mar par dolgot szereztem , sokat tornazom , es nagyon orulok , hogy olvashatom irasod . Sok kitartast .

    VálaszTörlés
  6. Abigél69, amikor elkezdtem a blogot reméltem, hogy írnak majd olyanok, akik hasonló helyzetben vannak, de nem is reméltem, hogy ilyen gyorsan ennyi "fogyókúra társra" akadok.
    Szerintem nem nagy baj, ha nem jutsz update termékekhez, láthatod, én sem sokat használok konkrétan, csak a kódokat tartom be.
    Gratulálok a három gyerekhez, biztos, hogy Neked még nehezebb időt/energiát szakítani a saját elhatározásaidra, ezért le a kalappal, hogy belevágtál.
    Fogytál már?

    VálaszTörlés
  7. Tényleg ennyire hasonló! :) Én Újpesten, az Ady Műv. Házban jártam tanfolyamra, de úgy néz ki, már nem szerveznek. Ha majd varrógépet veszel, az a tanácsom, hogy nem kell ám túl sok mindent tudnia a gépnek, az egyébként is jóval drágább és a sok funkciót nem is használja ki egy "átlagos" háziasszony... ;)

    VálaszTörlés
  8. Ági, nekem Újpest messze lenne úgyis.
    Rendben, a lényeg, hogy varrjon. :)
    Már várom, hogy itt legyen az ideje a tanfolyamnak is, meg a gép keresgélésnek. Ez egy izgalmas, új világ, ami jót fog tenni a csendes hétköznapoknak. :)

    VálaszTörlés