2011. március 1., kedd

Varrótanfolyam ingyen – én varrtam!!!!



Fogyás 2,5kg

Huh, még a magam számára is hihetetlen, de villámgyorsan belecsöppentem a varrás világába.
Úgy terveztem, amikor megszabadultam már 5kg-tól, és elkezdenek lazák lenni a ruháim, akkor elkezdek egy varrótanfolyamot.

Nem ez az első fogyókúrám, így tudom, ha megszabadulok 20kg-tól, az bizony a ruhatár teljes cseréjével is jár.
A legjobb dolog a fogyásban, hogy az ember csinosan néz ki, ezért értelmetlen lenne egyre karcsúbban a lógó, nagyméretű ruhákat hordani.

Szóval teljesen ártatlanul elkezdtem nézelődni interneten, hová is menjek majd varrótanfolyamra. Végül is pozitívan gondolkodunk, meglesz az az 5 kg nemsokára.

Erre mit látnak szemeim, ingyen varrótanfolyam?!!!
Fel is iratkoztam szorgosan, és néztem a videókat. Közben bosszankodtam veszettül, mert csak nézem, hiszen nincs varrógépem.
Addig érdeklődtem az ismerősöknél, míg 2 nap múlva itt figyelt ez az őskőkori, baromi nehéz monstrum. Na, nem bántásból mondom, örülök, hogy kölcsön kaptam ezt a varrógépet, mert –és most kapaszkodj meg- megvarrtam életem első tűpárnáját!


Nem is lett akármilyen:

ingyen varrótanfolyam alapján tűpárna

Teljesen be vagyok sózva, nekem ez tetszik, ott a helyem a varrótanfolyamon! Sajnos pillanatnyilag minden értelmes időpontban megteltek a varrótanfolyamok, de a következő alkalmas időpontnál szólni fognak, és akkor semmi nem állíthat meg, megyek varrni.

Szeretnél Te is ilyen tűpárnát?
Arról szó sem lehet, hogy odaadjam ;), de kattints ide: ingyen varrótanfolyam , és Te is meg fogod tudni csinálni.

Jó varrást!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én is magamtól tanultam otthon, a 4fal között, ohne net... a férjem elém tett egy kis singer masinát, amit az Auchanban vett 2005-ben 35e-ért. Ma már egy kis műhelyem van hímzőgéppel és minden nyalánksággal, de AZT AZ ELSŐt visszasírom... Nem kell nagy dolgokra gondolni, ne végy túl bonyolult gépet elsőre, szerintem. A túl érzékeny bernina e92c nagyon sokszor szenvedek, h mit, hogyan állítsak, éppen ezért mondom, h ha vásárlásra adod a fejed, akkor kezdd egy alapgéppel, amin van 1-2hímzőprogram, sima varrás és stretch öltés.
    HA bármiben segíthetek, és tudok, akkor szívesen teszem, ha kérdezel.
    Átérzem az örömöd!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Mindenkitől ezt hallom igazából, hogy nem az a lényeg, hogy minél több program legyen a varrógépen. Egyelőre a vásárlás eltolódott, most itt ez a kölcsön gép.
    Tényleg nagyon örülök, tetszik nekem a varrás. :)

    VálaszTörlés