2011. március 10., csütörtök

Vendéglátás update 1 ételekkel




Fogyás 3kg!!!


A legutóbbi esetből okulva, amikor sikerült egyetlen hétvége alatt 1,5kg-t felszedni, most gondosabban terveztem meg a menüsort a hétvégi vendéglátáshoz. Nagy sikere volt az ételeknek. Szerencsére barátnőm is fogyókúrázik, így nagy volt az egyetértés az ételeket illetően.
Először volt húsgombóc leves, majd sült csirkemell zöldségkörettel, és krumplipürével, végül puding.
Mitől volt ez fogyókúrás? Leírom az update 1-ként is felhasználható receptet a leveshez:
Húsgombóc leves (majdnem update 1 recept):

Hozzávalók:

35 dkg darált hús
1 bő maroknyi rizs
1 tojás
szárított petrezselyemlevél
só, bors
pirospaprika
vegeta
sárgarépa
fehérrépa
zellergumó
1 kis fej hagyma
oliva olaj
fokhagyma
csigatészta

Leves elkészítése:

A zöldségeket szeletelem, és kockázom, majd olajon pirítom egy darabig. A húst, a tojást, a petrezselyem- levelet és a fűszereket összegyúrom, és gombócolom, közben keverem a zöldséget.
A zöldséget felöntöm vízzel, teszek bele vegetát, sót, borsot, pirospaprikát, petrezselymet, beledobom a hagymát, és a fokhagyma gerezdeket.
Amikor felforr mehetnek bele a gombócok. Ha megfőttek kész a leves.
A csigatésztát külön főztem, és csak azután kevertem a levesbe, hogy a magam részét külön vettem.
Ha a húsgombócot mellőzöd update 1-es, ha eszel belőle, akkor sovány 2-es.

update húsgombóc leves

 
A sült csirkemell, párolt zöldség elkészítése senkinek nem okozhat gondot, ezt nem írom le, ahogy a krumplipürét sem :). (ebből én természetesen alig ettem.)
 
Végül jött az update 1 puding három réteggel, amelyet ráadásul minden esetben kettéválasztottam. A család/vendégek kedvéért az egyik felébe cukrot, a másikba stiviát kevertem. A díszítés 1-es gyümölcsökből áll. (a miénken) Többieknek akartam beletenni háztartási kekszet is, de nem találtam itthon.:)
Megnéztem az update 1 puding és a sima teljesen azonos ízű lett, nem volt egyáltalán zavaró az édesítőszer.

 

Szerintem igazán szép lett:

update 1 puding
update 1 puding



5 megjegyzés:

  1. nagyon jól néznek ki! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Most akadtam rád. Én is fogyózok, illetve életmódváltok. A receptek szuperek! :)
    Nekem a kedvenc kajám: Egy fél csirkemell, besózva-borsozva egy olivás jénaiba rakva, beborítva hagyma-, és paradicsomkarikákkal, nyakonöntve tejföllel amibe egy kanál mustárt kevertem, és pici sajt a tetejére. Be a sütőbe és fél óra alatt 200 fokon megsütöm. Simán magába is nagyon laktató, de lehet rizzsel is enni.

    VálaszTörlés
  3. Jól hangzik a recept, ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés