2011. március 29., kedd

Varrótanfolyam 2.

Fogyás: 3,5kg
Végre megmozdult a mérleg nyelve!! :)


Ez a hét nagyon sűrű volt. Bár nem írtam fogyókúráról, azért csináltam, és fotóztam is egy-két dolgot, amit készítettem magamnak. Hamarosan azokat is felteszem.

Most elsősorban a vasárnapi napról szeretnék írni. Akkor volt a varrótanfolyam második napja. Ha lehet még lelkesebb vagyok, mint eddig. Maga a varrótanfolyam is nagyon jó hangulatú, egy nagyon jó kis csapat jött össze. Teljesen feltöltődöm ilyenkor, végre emberek között vagyok.




Most már olyan gyakorló kis szoknyát varrtunk, amin minden rajta van, ami egy igazi szoknyán.
Képzeljétek varrtam már szűkítőt, és CIPZÁRT.
Volt itthon egy szoknyám, amiben tönkrement a cipzár, de nagyon szerettem, és sikerült bele újat tenni. Úgy csináltam, ahogy a varrótanfolyamon tanultuk, és teljesen elégedett vagyok vele.
Mondjuk csak akkor tudtam csinálni, amikor a gyerekek lefeküdtek, így elég fáradt voltam, de nagyon örülök neki. Itt a jó idő, hamarosan felvehetem.
(sajnos még nem lötyög rajtam nagyon, így bevenni nem kellett, de még nem is tudnám ;) )


Hamarosan újra jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése