2011. március 31., csütörtök

Vétkeztem, Anyám, oldozz fel...

Fogyás: 4kg
éljen, éljen!!!

Megettem egy sajtoskiflit, délután 4 órakor. Egy sajtoskiflit. Nem tudok napirendre térni. Igaz friss volt és ropogós, de én aki az édességekért veszettül odavagyok, miért nem bírtam ellenállni egy átok, fehér lisztes kiflinek????

Egy szelet tortát egy szülinapi bulin simán megbocsátok magamnak, de egy sajtoskiflit nehezen.


Lehet túlságosan le vagyok fáradva, de azon gondolkodtam, miért nincs a fogyókúrának védőszentje, sőt istennője??
Micsoda szép templomot emelhetnénk neki. Máris itt van előttem, ahogy a félhomályos gyóntatószékben elrebegem a sajtos kiflimet, mint bűneim netovábbját. A csodás alakkal rendelkező papnő erre elszörnyülködik, és kiró rám 2 óra aerobikot.
Ha ezt elhagyom lesújt rám az Istenanya olyan jojó effektussal, hogy egy életre megemlegetem. :)))

Ti ugye sosem vétkeztek? ;)

3 megjegyzés:

  1. Áááá, mi soha! :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Ugyan már! Mi soha nem vétkezünk! ;-) :-DD

    VálaszTörlés
  3. Ez érdekes, én is azt hittem, hogy a sütinek nem tudok ellenállni és arra kellett rá jönnöm a diéta során, hogy a sós pogik az ellenségeim. Egyszerűen azért vagyok oda?! Lehet, hogy a kalórián túl valami más is hiányzik a szervezetemnek.?

    VálaszTörlés