2011. március 17., csütörtök

Túrós-rumos tejbezabi (update recept)

 Fogyás: 3kg

Hihetetlen elégedettséggel tölt el, hogy amikor tejbezabit, vagy zabkását eszem, akkor testi, lelki értelemben kényeztetem magam. 
Lelkiismeret furdalás nélkül bevághatok egy tál édességet, miközben egy csomó hasznos anyagot juttatok a szervezetembe, és nemhogy híznék, de fogyok. Nyugodtan mondhatjuk, hogy tejbezabi rajongó lettem.

Szinte minden nap másképp készítem el a tejbezabit. A legutóbb két rétegűre csináltam. Alulra egy negyed kiló túró harmadát tettem egy pici tejföllel kikeverve. Mivel szeretem a túró ízét magában is, én nem tettem bele édeskét. Így különleges élmény volt a túró friss íze az édességben.
A tejbezabi (update 1) receptje a szokásos. 1 bögre tej, 4,5 evőkanál zabkorpával. Bele egy fél citrom héja, rum aroma, és végül egy pici tejben feloldott 1 evőkanál vaníliás pudingpor. A tejbezabi arzenálban leírtak alapján elkészítettem.
Ráöntöttem a túróra, és kész a tejbezabi újabb verziója.

Túrós tejbezabi

A tejbezabi fő alkotóeleme a zabkorpa rengeteg élelmi rostot tartalmaz, és mechanikusan tisztítja a beleket. Biztos vagyok benne, hogy ezért is lett jobb az emésztésem, mióta hetente 4-5 alkalommal fogyasztom.

  
Tejbezabi recept

További stagnálásmentes fogyást mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Te hogy csinálod, hogy naponta, kétnaponta lemegy 2-3kiló? Vagy ez az összesített fogyásod? Hol tartasz és mennyi idő alatt?

    VálaszTörlés
  2. :))) Jó lenne naponta ennyit fogyni, bár akkor már elfogytam volna. Összesen fogytam ennyit. Nem olyan sok január óta, de mint már sokszor mondtam szoptatok, így ennél kevesebbet nem merek enni.

    VálaszTörlés
  3. Megcsnáltam a tejbezabit. Háát. Issteni. :D Nem volt itthon friss gyümi (már olyan amit ehetek), ezért vettem a familifrosztostól 2 zacsi fagyasztott vegyesgyümit. Reggelire már gyümivel eszem. Ja és az alapreceptet csináltam, 1 bögre tejjel és meg sem bírtam enni. :D

    VálaszTörlés
  4. Pattogó, vigyázz mert aztán Te is függő leszel. :)

    VálaszTörlés