2011. március 14., hétfő

Rendhagyó zabkása (update 1 recept)


Fogyás 3kg



Nálam nem múlhat el nap édesség nélkül, viszont a tejbezabi és a puding már unalmas. Gondoltam megpróbálom a zabkását. Azt hittem –vajon miért?- ugyan úgy működik, mint a tejbezabi (ide jó lenne belinkelni a tejbezabi arzenál bejegyzést), csak zabpelyhet teszek bele.

Ez persze nem így van, most már tudom. Lényegesen több zabpehely kell egy bögre tejhez, hogy felszívja. Mikor a bögre tejben már jó ideje főtt a zabpehely, de maximum tejlevesnek lehetett nevezni, akkor tettem bele még egyszer annyi zabpelyhet, összesen kb. 7-8 evőkanállal.
Nos, még akkor sem lett valami sűrű a zabkása, ezért kitaláltam, hogy teszek ebbe is egy kis pudingport. Ezen kívül villámgyorsan, héjastul lereszeltem nagy reszelőn egy almát (egy kis fahéjjal megszórva), és beleborítottam egy rottyanás erejéig az egészbe.

rendhagyó zabkása




Szerintem finom lett ez a rendhagyó zabkása, elég sűrű, és nagyon kiadós.
Azóta utána néztem, és 3dl tejhez 5dkg zabpehely javasolt.

 





 Hálás vagyok a norbi update-nak, hogy ilyen ételekkel ismerkedem meg. Eddig soha nem ettem zabkását, de meg kell hagyni, nagyon finom, és rendkívül egészséges. Magas rost, E vitamin, vas, cink, szelén, magnézium tartalma miatt javasolt a mindennapi fogyasztása.

Te is tudsz egészséges, update 1 édesség recepteket? Nagyon várom!

2 megjegyzés:

  1. Itt nagyon jó dolgokat fogsz találni, igazi kincsesbánya! :)

    http://gyemantkonyha.blogspot.com/search/label/di%C3%A9t%C3%A1s%20%C3%A9dess%C3%A9g

    VálaszTörlés
  2. Köööszi! :)
    Találtam jó dolgokat!

    VálaszTörlés