2011. március 21., hétfő

Varrótanfolyam 1.

Fogyás: 3kg


Még számomra is hihetetlen, de hirtelen felindulásból jelentkeztem a tegnap induló varrótanfolyamra. A Varróház varrótanfolyamára esett a választásom, egyrészt mert oda járt a barátnőm és elégedett volt, másrészt az Erzsébet körúti helyszín nekem tökéletes.
Hozzájárult még az is, hogy az ingyen varrótanfolyamon, amit ezen a weboldalon találtam, már varrtam egy tűpárnát.

Ez egy vasárnap délelőtti varrótanfolyam, és ez számomra ideális, mert ilyenkor a Zuram biztosan otthon van, és vigyáz a gyerekekre.

Gyakorlás varrótanfolyamon


Most tele vagyok élményekkel. A mai napon, 9-14h-ig, igazából nem történt más, mint megmutattuk a varrógépnek, ki az úr a háznál. Különböző gyakorlatok követték egymást, és mindenki hihetetlenül sokat fejlődött. Tartottam tőle, hogy nem fogom tudni követni a varrótanfolyamot, vagy über béna leszek, de úgy tűnik, a csoportból senki nem tud nálam többet, sőt a tűpárna megvarrása miatt voltaképpen előnyben voltam.
Azt még nem tudom, hogy lesz ebből egyszer ruha, de máris sokkal bátrabb vagyok, és megláttam a fényt az alagút végén.

Én most annyira elégedett vagyok magammal. Ha nem is valami észvesztő tempóban, de a fogyókúrám is halad, és már nekigyürkőztem a másik célkitűzésemnek is.
A varrótanfolyamon az oktató állította, hogy még senki nem távozott úgy, hogy ne varrt volna saját magára ruhát, szóval hamarosan saját készítésű cuccaim lesznek!
Legszívesebben most is gyakorolnám a varrást, de itt van Picurkám, aki mindjárt felébred, és még hatalmas a kupi a konyhában.

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése