2011. április 30., szombat

Varrótanfolyam 6.

Fogyás: 4,5kg !! :)

Nem tehetem meg, hogy ne számoljak be róla, hogy utoljára a varrótanfolyamon kiszabtam életem első, saját méretű szoknyáját.
Igen, már egy kicsit kisebb, saját méretű szoknyáját!

Ráadásul az az öröm is ért, hogy a konfekció szabásmintát kicsit rám kellett alakítanom, mert a derekam némileg vékonyabb, mint a nagy magyar átlagé (ebben a méretben).
A varrótanfolyamon igazából egyik csoporttársam sem volt konfekció alkat, mindenkinek kicsit alakítani kellett a szabásmintáján, de gondolom épp ezért voltunk ott. :)

Az oktató esküszik rá, hogy eddig mindenki meg tudta varrni a varrótanfolyamokon a saját szoknyát és nadrágot, szóval remélem nem én leszek az első, akinek ez nem sikerül. ;)

Ezt a modellt választottam:

szoknya varrás
A comb részen rakott hól van. Na, mit szóltok, milyen szakkifejezéseket tudok? :) Eddig azt sem tudtam, hogy mi a neve, de arról már van elképzelésem, hogyan kell megvarrni. :))
Már ki van szabva, a széle letisztázva, meglehet most vasárnap kész is lesz!

(Ha Téged is érdekel a varrás, de fogalmad sincs hogyan vágj bele, akkor ez az ingyen varrótanfolyam Neked való.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése