2011. április 7., csütörtök

Sarka Kata mellei

Fogyás: 4kg

Többször is belefutottam az elmúlt időszakban Sarka Kata mellei címmel futó cikkbe.
Hogy miért érdekelnek engem sarka Kata mellei?
Nos, engem az konkrétan egyáltalán nem érdekel, annál inkább az, hogy 27kg-ot fogyott.

Sarka Kata fotója magáról


Kb. annyi idős a kisebb gyermeke, mint az enyém, és amíg én 4kg-nál tartok a fogyókúrában, ő 27-nél. :-o Állítólag szoptat is mellette, amit nehéz elhinni.
Az egyetlen dolog, ami ezt igazolja az az, hogy több cikk is napvilágot látott, amiben azt találgatták, hogyan lehetnek ekkorák Sarka Kata mellei. Nyilván férfiak írják a cikkeket, akik azt hiszik, csak a terhesség alatt nőnek meg a keblek.
Pedig mi anyukák aztán tudjuk, hogy a java csak utána jön .:)
Mit nekünk plasztikai műtét, csupán tápláljuk az utódainkat. :))



Sarka Kata

Szeretnék én is megint csúcsformában lenni, de azért nem ész nélkül, szóval maradok a magam lassú, megfontolt fogyókúrájánál.


Nektek mi a véleményetek erről az őrült tempójú fogyásról?

3 megjegyzés:

  1. SK-t egy HP-nek tartom, de ez az én magánvéleményem. :D Ami a fogyást illeti, természetesen jó nagy baromság ilyen ütemben fogyni, de abban azért biztos vagyok, hogy nem kizárólag az egészséges életmóddal és sok mozgással érte el ezt az eredményt. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem meg műmellei vannak! :) Legalábbis nekem nagyon gyanús az az első kép!

    VálaszTörlés