2011. április 29., péntek

Fogyókúra szigorúbban

Fogyás: 4kg

Pipacsnál olvastam ezt a bejegyzést, miszerint a Norbi update kódok teljesen megváltoztak. Ez eléggé felháborított, és elgondolkodtam rajta, hogy
1. abbahagyom az egészet
2. új módszert keresek
3. csinálok mindent tovább, mint eddig, és ragaszkodom Norbi első könyvéhez.

Végül a 3. mellett döntöttem, hiszen én is fogytam, és rengeteg sikertörténet szól az első könyvben lévő norbi update mellett, az más kérdés, hogy megvan a véleményem a változtatásról. Egyszerűen nincs kedvem megint ráállni valami teljesen másra, ráadásul azért kezdtem el, mert meggyőző, jó módszernek tűnt.

Innentől kezdve régi motorosnak nevezhetem magam, mert nem engedek az új idők új szeleinek. :)

Miután ez a döntés megszületett még egy dolgon el kellett gondolkodnom. 4 hónap alatt 4kg kevéske. Ha 20kg-t szeretnék megünnepelni 2011 Szilveszterén, akkor bele kell húznom.
Ennek érdekében a következőket változtatom meg a fogyókúrámon:

1. Rendelem az update 1 ételt ebédre, mert másképp nem tudom megoldani, hogy minden nap update 1-est egyek.
2. Reggelire ugyancsak a rendelek kenyércipót, ami megint csak 1-es
3. Vacsorára lemondok a búzapufiról, és tavasz lévén sokkal több salátát, zöldséget eszem, főve, vagy nyersen.
4. Tízóraira zabkását eszem, hogy a szervezetem számára szükséges szénhidrátot, illetve gabonaféléket is bevigyem. (a zabkása ugyan olyan jól elkészíthető búzapehelyből, vagy rozspehelyből stb.)
5. Aktívabban mozgok
6. Ellenállok minden nassolási vágyamnak, ha nagyon muszáj zöldséggel, vagy gyümölccsel oldom meg.

Picurkám még szopizik, de szerencsére nem csak az update kódok változnak. A fiam idejében az volt, hogy 1 éves korig ne egyenek a babák lisztet. Most 7 hónapos korig meg KELL kóstolják. Ezért már ő is eszik gyümölcsöket, és teljes kiőrlésű gabonát, vagy reszelt baba kekszet. Ez engem megnyugtat, hogyha én kevesebb gabonafélét eszem, mint eddig, azt tudom pótolni nála közvetlenül.

Az már egy másik történet, hogy mennyire mellbe vágó, amikor a védőnő 5 éve teljes meggyőződéssel tiltja a lisztet, most pedig ajánlja...

Az új elképzelések szerint eszem harmadik napja, de mivel Húsvétkor volt egy kis kilengés, ezért a súlyomon ez még nem látszik.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Jó kis elhatározásaid vannak! Az új kódokról meg annyit, hogy én sem tartok minden újat jónak! Remélem sikerül összehozni azt a -20kg, akkor együtt ünnepelhetnénk szilveszterkor :o))) Azt hiszem én is belehúzok akkor a bekeményítésbe, már pár napja érik bennem bár nem tudom mennyiben lehetne még ennél keményebb (mondjuk a tornával :o) ) Kitartás! Picurnak meg sok egészséget és ízlelést az ételek megismeréséhez! :o)

    VálaszTörlés
  2. Kemény volt ez a hét, de legalább vége a stagnálásnak. Nem tudom meddig tudok ilyen szigorú lenni magamhoz, de vészesen közeledik a nyár, és így nem szeretnék strandra menni!!!

    VálaszTörlés