2011. április 14., csütörtök

Sült gomba (update vacsora)

Fogyás: 4,5kg

Teljesen rá vagyok kattanva a gombára. Milyen szerencse, hogy update 1 étel, így adott az update vacsora.
A Zuram csodaszép, nagy gombafejeket hozott. Vacsorára meg is sütöttem. Sóztam, borsoztam, és hirtelen ötletként hagymát, és virsli szeleteket (az volt itthon) dugtam a közepébe.
Még egy kis eidami elfért volna ott, de az nem volt. Kb. 15 perc alatt megsült tepsiben. Nyami, most is csorog a nyálam. :)
Ez a fotó nem lett valami jó, ennél sokkal gusztább, és isteni finom volt!

update vacsora
A családnak fel sem tűnt, hogy update vacsorát esznek. ;)
Jó étvágyat, és sok kitartást a fogyókúrához!

3 megjegyzés:

  1. Uh jó ötletet adtál! Gombaaaa! Eddig miért nem jutott az eszembe??? Köszi!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most találtam rá blogodra és nagyon tetszik! Én is belekezdtem az up-date életmódba, s nagyon bejön! Ha van kedved kukk be hozzám. http://alakformalas.blogspot.com Jó a varrótanfolyam is! SZijus!

    VálaszTörlés
  3. Pipacs :)
    Hajnesz, benéztem, és kitartást Neked is a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés