2011. április 11., hétfő

Varrótanfolyam 4.

Fogyás: 4kg

Megint voltam varrótanfolyamon. Majdnem veszélybe került a dolog, mert Picurkám nagyon meg van fázva, de a Zuram hős volt. Bevállalta a csajt így is. Én is nehezen hagytam magára, de igazából csak az orra folyik, semmi láz vagy ilyesmi.
Beígértem a Kiscsajnak egy szuper kis tavaszi sapit. Úgy értem hamarosan varrok neki. Azt nem tudom megértette-e, de amíg elvoltam a varrótanfolyamon még a szája sem görbült le.

Megint nagyon jó volt kimozdulni, de most sokat gyakoroltam a bontást. ;) Annyira koncentráltam a varrásra, teljesen lefáradtam.
Majdnem kész lett egy újabb gyakorló szoknyácska, ezen olyan fontos dolgok voltak, mint nadrágba való cipzár, meg az a tipikus hasíték, ami hátul szokott lenni szoknyákon  stb.



Nem akarom már ismételni magam, de a varrás egy szuper hobbi. Ha Te is bele akarsz vágni, akkor ez az ingyen varrótanfolyam Neked való.

Lassan kezdenek kellemesen lazák lenni a nadrágjaim. Egyelőre még nem nagyon varrogattam a varrótanfolyamon kívül, de úgy érzem be fogom tudni venni őket. :)

További jó fogyást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése