2011. május 3., kedd

Update recept - zabpelyhes alma torta

Fogyás: 5kg

Erre az update receptre nagyon büszke vagyok, lévén én találtam ki. Az interneten keresgéltem zabpelyhes süti receptet, de egyik sem volt teljesen update 1-es.
Azokból amiket láttam, és tapasztalatból nagyjából összekevertem a hozzávalókat, és egy nagyon finom süti lett belőle.
Ezt a tortát még az előtt sütöttem, hogy szigorítottam a fogyókúrán, mert most ilyen jellegű édességet sem eszem.
A süti a páromnak is ízlett, ez abból is látszott, hogy azonnal megette a negyedét. Hátránya, hogy amilyen finom annyira könnyed is, ha elkap a hév simán meg lehet annyit enni, hogy az már tuti nem 1-es. :)


update recept - zabpelyhes almatorta

Tehát az update recept:
Zabpelyhes almatorta:


25dkg apró szemű zabpehely
4db alma
3 tojás
1 csomag sütőpor
3 evőkanál olíva olaj
20 szem süssina
fahéj
rum aroma
vanília aroma

3 almát héjastul nagy lyukú reszelőn lereszeltem. Összekevertem a zabpehellyel és hagytam kicsit állni. A tojás sárgáját felvertem az édeskével. A zabpelyhes masszába kevertem a sütőport, aromákat, fahéjt, és a felvert tojássárgáját. Felvertem a fehérjét és azt is beleforgattam. Tortaformába sütőpapírt tettem, az oldalát kicsit olíva olajjal kikentem.
A megmaradt almát felszeleteltem, és a torta tetejébe nyomkodtam.
Közepes fokozaton 50 percet sütöttem.

Jó étvágyat, és jó fogyást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése