2011. május 7., szombat

Varrótanfolyam 7.

Fogyás: 5kg

A varrótanfolyam legutóbbi alkalmán (múlt varárnap) majdnem elkészült a szoknyám. Már csak a derekát kell befejezni. Sajnos fotót nem mutathatok Nem hoztam el a szoknyát, mert szeretném, ha itthon már készen látná mindenki. Remélem holnap kész lesz, és hozhatom haza, már alig várom!!

Most láttam a Varróház oldalán, hogy a Kolosy tértől nem messze az Amfiteátrumnál is lesznek varrótanfolyamok. Ez nekem egy kicsit még jobb helyen lenne. Végül is nem sajnálom, hogy belevágtam az Erzsébet krt-on, de a beharangozott zsír új varrógépeket szívesen kipróbáltam volna. :)


varrótanfolyam az Amfiteátrumnál
Ha valakit érdekel a varrás itt vannak az infók: varrótanfolyam

Már alig várom a holnapot, kész lesz a szoknya és jöhet a nadrág. Itt figyel mellettem egy szatyorban az anyag. 1800Ft volt, és bordó színű lenvászon. Ebben fogok pompázni nyáron. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése