2011. május 24., kedd

Fogyókúrázom, de minek?

Fogyás: 5kg

Az utóbbi időben nagyon komolyan vettem a fogyókúrát. Betartottam a szigorúbb elveket, amiket magamnak előirányoztam. A mérleg nyelve azonban alig mozdul.

Párom azt mondja ne egyem magam emiatt, biztos a szoptatás miatt van, a szervezetem raktároz. Oké, de a kicsiny, 7 hónapos lányom 10kg, és biztos nem keveset szopizik, tehát ha azt nézzük, még inkább fogynom kellene. Ráadásul nem azt mondják az okosok, hogy a pár kg plusz azért jön fel a terhesség alatt, hogy a szoptatáshoz felhasználja a szervezet?

A vacsora az, ami a szigorúbb étkezés legnehezebb része. Nem elég, hogy update életekből áll, de 90%-ban salátát, vagy más zöldséget eszem csak.

update vacsora
Legtöbbször az update vacsorám sült gomba, esetleg sült hús, felvágott, és rengeteg nyers zöldség.
Ha az ember meghízott az egy dolog. Nem az tör le, hogy nem fogyok, hanem hogy megteszek minden tőlem telhetőt, és mégsem fogyok csak csiga lassúsággal.

3 megjegyzés:

  1. Ne add fel!! Saját magad miatt ne! Lehet, h pont azért raktároz a tested, mert szoptatsz. Van ilyen. Én híztam hetente 1 kg-t, míg szopizott a kislányom, akkor kezdtem odafigyelni az étrendemre és onnantól kezdve tornázok is.
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a biztatást, már aludtam rá egyet, és úgy döntöttem, inkább fogyjak 12kg-t egy év alatt 20 helyett, mint így maradjak, vagy netalán tovább hízzak.
    Most elkezdtem én is tornázni.

    VálaszTörlés
  3. Majd meglátod, hogy milyen sokat jelent, hogy tornázol is! Kitartás!

    VálaszTörlés