2011. május 8., vasárnap

Fogyókúra szigorúbban beszámoló

Fogyás: 5kg

Több mint két hete, hogy sokkal szigorúbban odafigyelek az étkezésemre. Az eltervezett változtatások közül csak az aktívabb mozgást nem tartottam be.
Az eredmény szerintem soványka -1,5kg.
Heti 1kg-t céloztam meg és nagyon elszánt voltam, most próbálom ezt az eredményt értékelni.


Fogyókúrás étrend az elmúlt 2 hétben:

Reggeli: update 1 kenyércipó, 3 szelet felvágott, paprika, tejeskávé
Tízórai: semmi vagy egy alma
Ebéd: update 1 leves, és második (rendelem), tejeskávé
Uzsonna: tejbezabi, vagy zabkása 1 bögre tejből
Vacsora: néhány szelet felvágott, fél fejes saláta, vagy jégsaláta, esetleg más zöldségek, lehetőleg 18h-ig.

Az igazság az, hogy teljesen jól elvagyok ezzel az étrenddel, nem vagyok különösebben éhes, max. estefelé. A két hét alatt egyetlen kocka csokit, egy harapás kekszet, semmit nem ettem, csak a magam számára előírt fogyókúrás étrendet..
Úgy tűnik ezt tudom tartani, és ha szeretnék 1kg/hét fogyást elérni, akkor bizony aktívan mozognom kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése