2011. február 17., csütörtök

Liptai Klaudia fogyása


Fogyás: 2kg



Párom nézte a tv-t és megjegyezte, hogy Liptai Klaudia annyira lefogyott, olyan, mint egy modell. Próbáltam intelligens nőként viselkedni, és nem kimondani az ostoba megjegyzéseket, amik tömegével jutottak eszembe: Például vegye őt feleségül, vagy Panka után ő sem így nézett ki, esetleg tudja-e mi az a jo-jo effektus ;-P.

A túlérzékeny lelkemet megjegyzések helyett az internet elé vonszoltam, és próbáltam rákeresni, vajon mi Liptai Klaudia fogyásának titka.
Annyi derült ki, hogy volt ugye Afrikában, ahol megszabadult 10kg-tól. Ezután volt egy Playboy fotózás, ahol ugyancsak kitett magáért, végül válás, szerelem, és a szerelme halála járult gondolom hozzá, hogy jelenleg külsőre csúcsformában van.
Plasztikai sebészekről is keringenek hírek. Különösen a Playboy fotózás kapcsán.





Sajnos ezen fogyókúrás megoldások egyikét sem tudom beépíteni hétköznapi, 

szürke kis fogyókúrámba. Ehelyett azzal nyugtatom magam, hogy Liptai Klaudia 

legducibb állapotában is csinos, és szexi volt, tehát a karcsúság nem minden.

8 megjegyzés:

  1. Én hallottam valami ultrahangos készülékről is, ami segített neki. :) Szerintem az ő anyagi képességeit nem lehet a miénkhez mérni, ez az egyik. A másik meg az, hogy szerintem nagyon megöregedett az arca és az egyáltalán nem áll jól neki...

    VálaszTörlés
  2. Van benne valami, de azért szeretnék én így megöregedni. ;)
    A pénzt szerencsére lehet pótolni kitartással, és így majd még büszkébbek lehetünk magunkra!

    VálaszTörlés
  3. Liptai Klaudia csodásan néz ki, mikor ducibb volt nekem akkor is nagyon tettszett.
    Most találtam meg a blogodat, én is hasonló cipőben járok. Mármint abban, hogy januárban elkezdtem fogyózni. Én kalóriát számolok. Döcögős, a szervezet nem mindig úgy reagál ahogy várod, plusz van hogy letér az ember (mármint én) az útról-szóval eszek valamit amit nem szabad, vagy többet mint szabadna. Az a lényeg, ilyenkor folytatom. Muszáj ezt csinálnom!!!! Én is reménykedem, hogy plasztika nélkül megúszom a dolgot, ezért nem baj ha lassabban megy le a kiló. Sok mindent tudnék még írni, de a lényeg a kitartás, kitartás, kitartás. Ehhez kívánok neked sok erőt!

    VálaszTörlés
  4. Éva, azt én is tapasztalom, hogy a szervezetem nem akar olyan ütemben fogyni,ahogy én megálmodtam. ;)
    Én is szoktam bűnözni, de kizárólag délelőtt, és csak a hosszútávú fenntarthatóság jegyében. :)
    Kitartásból mindenkinek sok kell az biztos!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem---jojózó duciként- nem a súly számít abban az esetben, ha nem extrém vékony, vagy kövér az ember és ameddig egészséges vagy és azt meg is tudod őrizni... Szóval szerintem Liptainál sem és akár nálad sem a súlyod fog számítani... csak a kisugárzásod. Az pedig, hogy az pozitív legyen, az a saját gondolkodásunkon múlik. Nem?
    Liptaitól nem irigylem ezt a fogyást, nagyon kemény éve volt...

    VálaszTörlés
  6. Ne viccelj,Liptai nem csak úgy lefogyott...azt nem veszem be,hiszen az évek során sosem fogyott le így,még terhesség előtt se...nyilván volt segítsége.

    VálaszTörlés
  7. Irjatok ha erdekel, hogyan lehet szepen lefogyni.
    Szivesen valaszolok.
    Nemes Katalin
    Egeszsegugyi tanacsado

    nemes.katalin@yahoo.com

    VálaszTörlés
  8. igenj én 65 éves vagyok egy infarktuson már túl, és szeretnék 12-15 kg ot lefogyni kaphatok segítséget ?

    VálaszTörlés