2011. június 16., csütörtök

Ez már nem is fogyókúra, hanem hízókúra

Fogyókúra eredménye eddig: -4kg

Az utóbbi időben nem írtam. Annyira letört, hogy ilyen lassan fogyok, hogy kicsit elengedtem magam. Meg is lett az eredménye. Visszajött 1,5 kg. :((((((((((((

Annyira le vagyok törve, most nincs miről írni. Fel kell ezt dolgoznom, és újra gyűjteni lelkierőt, és extra vasfegyelemmel nekilátni.

Eltelt fél év, és még eszméletlen messze vagyok a célomtól.
Nem számítottam rá, hogy ilyen nehéz lesz. Azt hittem, ha tartom magam a diétához, akkor meglesz az eredménye is, de úgy tűnik 30 felett már másképp működik a szervezet.
Minden ismerősömnek van egy teóriája, biztos a szoptatás miatt raktároz a szervezetem, vagy minden fogyókúra szokott stagnálni, esetleg zugevő vagyok.
Szoptatás mellett én ennél könnyebben fogytam már, igaz akkor még fiatalabb voltam. Ez szerintem nem stagnálás, mert sosem lendült be a fogyás igazán. A férjem a megmondhatója, hogy nem vagyok zugevő. Előfordul, hogy délelőtt megeszem egy kocka csokit, esetleg este a tv előtt valami nasit, de ez utóbbi mindig szigorúan update 1.
Ennél kevesebbet enni szopi mellett nem merek, marad a még több mozgás, ami nekem még a fogyókúránál is nehezebben megy.

Szóval most egy darabig még nyalogatom a sebeimet, aztán újra nekidurálom magam.
Kell még egy kis extra lelkierő.
Jövő héten nyaralunk, ott úgysem tudom tartani a szigorú elveket, és utána remélem megint topon leszek, hogy folytatni tudjam a fogyókúrát.

Ti tudtok valami okosat mondani? Miért lehet, hogy ennyire lassan fogyok, pedig tartom magam a szigorú elvekhez: reggeli update 1 kenyércipó, ebéd rendelt update 1 leves és főétel, uzsonna tejbezabi, vacsora saláta. Plusz két tejeskávé és update 1 gyümölcsök ha éhes vagyok.
Min kellene/lehetne még változtatnom?

10 megjegyzés:

  1. A kaja teljesen jó...mennyit iszol egész nap??

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nem gondolkoztál módszerváltáson? Nekem az Update nem jött be. Csak súlytartáshoz. Lehet, hogy nálad is ez a baj.

    VálaszTörlés
  3. Pipacs, próbálom összehozni a 3l-t.
    Rainee, szopi mellett mi az amit még ki lehet próbálni? Semmilyen szélsőséges, vagy egyoldalú kúra nem jöhet szóba.
    Ha a kalóriát nézem, akkor sem szeretnék ennél lejjebb menni. (kb.1500/nap)

    VálaszTörlés
  4. Kalóriaszámlálás. Rengeteg segítséget találsz hozzá ha rákeresel a neten a szoptatás alatt fogyásra.

    Nekem már nincs tejcsim, így én rendesen fogyizom. (bár nekem eleinte sem volt túl sok) Azt hiszem kb. egyidősek a babáink.

    VálaszTörlés
  5. Kitartás, ne add fel.
    Én is azért kaparászok a neten, hátha rájövök, hogy féléve miért nem tudtam leadni egy kilót sem. Te még hozzám képest nagyon haladtál. :)

    VálaszTörlés
  6. Csináltass egy vérképet és nézesd meg a pajzsmirigyműködésed. Sajnos nagyon gyakori betegség és sokszor csak későn veszik észre a pajzsmirigy alulműködést, ami okozhat ilyen állapotot.

    VálaszTörlés
  7. Én egyetértek azzal, hogy bizony harminchoz közel, már nem megy úgy a fogyás, mint régen. Én 22 évesen norbi módszerrel (nem csak egyeseket ettem, de betartottam az időkódokat) nulla mozgással 3 hónap alatt 14 kilót fogytam. Most ugyanezzel a módszerrel semmit!

    Én módszert váltottam és áttértem a kalóriaszámlálásra. Eddig hatásosnak tűnik, szerintem megéri kipróbálnod.

    Valamint én úgy tudom, hogy a norbi kaják tele vannak mindenféle adalékanyagokkal és egyéb gusztustalan E-kkel stb (egyszer volt fenn egy dietetikus honlapon, hogy miből készül a norbi kenyér - pfúj!!), és úgy olvastam, hogy ezek a dolgok is jelentősen lassíthatják a fogyást.

    Szerintem gondolkozz el a váltáson, de persze ne menjen az anyatej rovására! Az most a legfontosabb! ;)

    VálaszTörlés
  8. Nem hiszem, hogy szoptatás alatt kéne fogyókúrázni. Nekem biztos, hogy nem jutna eszembe. Eleve a szervezet ilyenkor tartalékol, az tuti. Minél kevesebbet eszel, annál jobban behúzza a kéziféket. Tudom, hogy vannak mindenféle divatos elméletek, meg minden, de nem kéne ezeknek bedőlni. Amikor majd nem szoptatsz, hidd el, sokkal jobban fog ez menni.

    Én így csináltam (szigorúan a szoptatás befejezése után!!!): minden nap fél óra torna és kalóriaszámlálás, kímélő diéta, napi 1400 kalóriás. Nem szabad lemenni ez alá, mert először nem a zsírból fogysz, hanem izmot veszítesz, és az tovább fogja csökkenteni az anyagcserédet. Lassan kell fogyni, mert az a tartós fogyás titka. Inkább amúgy is életmódváltás javasolt, semmint fogyókúrák. Mondja neked ezt egy gyakorló fogyózó. :)

    Eredményeim: első kúránál 13 kiló 3 hónap alatt, majd a kúra abbahagyása után gyors ütemben +20, utána még +10. Végeredmény: 95 kg/168 cm-hez.

    Most: tartós életmódváltás, némi visszaesésekkel, 9 kg mínusz fél év alatt, és tervezett további 10 kg. De ha nem megy, nem megy, így is jobb, mint azelőtt volt.

    Mottó: jobb nem fogyni többet, mint visszahízni.

    Sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  9. Közben elolvastam az összes beírásodat, és látom, te se ma kezdted a fogyókúrát.

    Továbbra is tartom, amit mondtam: az anyagcseréd lassúbb, hogy a szoptatástól-e vagy más miatt, azt nem tudom, szerintem lehet attól is. A korod nem hiszem, hogy annyit nyomna a latban, én sokkal idősebb vagyok, mint te, mégis mennek lefelé a kilók, pedig nem szakadok bele a fogyásba. Eleinte persze nekem is jobban ment, de nem adom fel.

    VálaszTörlés
  10. Köszi, hogy adtatok tanácsokat.
    Nefelejcs, nekem erőt ad, hogy nem vagyok ezzel a problémával egyedül.
    Próbálok türelmes lenni, és néha egy-egy hullámvölgytől eltekintve nem adom fel, ha a fene fenét eszik a végén akkor is én nyerek. :-P

    VálaszTörlés