2011. február 22., kedd

Hogyan fogyjunk hasról? 2.




Fogyás 2,5kg


Sokat olvastam interneten a hasról történő fogyásról. Összefoglalva azt tudtam meg, hogy nem létezik olyan fogyókúra, vagy testmozgás, ami kizárólag hasról fogyasztana. Ami viszont jó hír, hogy minden fogyókúra és testmozgás fogyaszt hasról IS.
Számomra újdonság volt, de nagyon logikusnak tűnik, hogy ellentétes sorrendben fogyunk a testrészeinkről, mint ahogy híztunk. Szóval a példa kedvéért, akinek először a csípőjén jelenik meg zsírpárna, utána a combján, és végül mondjuk a derekán, annak először a derekáról megy le, aztán a combjáról, végül a csípőjéről.

Ilyen hasról álmodozom
Ez nekem extra jó hír, ugyanis hasra híztam utoljára. 
Voltaképpen látom is, ahogy fogyok kicsit, a hasam egyből laposabb   lesz, úgyhogy van remény!:)

2 megjegyzés:

  1. Na, nekem meg éppen ez a bajom! Lefogyok derékról, oké... aztán még nagyobbnak tűnik a sejhajom... szuper...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem csak nagyobbnak tűnik, hiszen vékonyabb lett a derekad!:)
    Csak nem mászott le a fenekedre! :DDD

    VálaszTörlés