2011. február 15., kedd

Gyászolok


Nem sikerült fogynom, szomorú vagyok




Fogyás: 2kg :(



Egészen pontosan 1,5kg mínuszt kell meggyászolnom, amelyért keményen megdolgoztam.
Hétvégén vendégjárás volt. Kilószám sütöttem a sült krumplit és a rántott húst, hiszen azt mindenki szereti.
Persze nem csináltam magamnak natúr sült húst, sem zöld köretet, hanem élvezettel ettem együtt a többiekkel. Még az ünnepi tortából is.

 Nem érzem úgy, hogy nagyon zabáltam volna, még akkor sem, ha ez nem volt épp fogyókúrás menü. Azért hétfő reggel szíven ütött, amikor a mérleg 1,5 kg-mal többet mutatott.
Persze ez a 3,5kg fogyás túl szép volt ilyen gyorsan, de most nagyon nehéz úrrá lenni magamon, és nem letörni a végletekig.:(


Mondjatok valami biztatót!

12 megjegyzés:

  1. Ne add fel! Ez mindenkivel megesik. Ezek után lehet még gyorsabban olvadnak le a kilók!!! Kitartás!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a biztatást Pipacs! :-)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom! Vannak ilyen napok, de nem szabad minden nap bűnözni. Egyébként szerintem 1,5 kg zsírt nem lehet hízni egy hétvége alatt, itt inkább a sok kaja tömegéről van szó, no meg a só, ami ugye visszatartja a vizet is. Egy-kettőre megszabadulsz tőle! ;)

    VálaszTörlés
  4. Ági, nem bűnözök minden nap, annál elszántabb vagyok! Illetve ha bűnözök is néha, azt 12 előtt teszem (max. egy kocka csoki, vagy ilyesmi). Délután már kizárt, hogy fehér liszt, vagy cukor megközelítse a számat. :)
    Remélem, hogy ez csak víz.

    Pipacs, nem is tudom mit mondjak egy zöldségnap után...lesz ez még így se ;)

    VálaszTörlés
  5. Én se tudtam reggel mit mondani! :D Én is reménykedem, hogy víz! :D

    VálaszTörlés
  6. Tizen-akárhány éve vettem egy könyvet.
    "Tökéletes csípő és combfogyókúra" névvel.
    Már a címe is bizarr.
    Zsírmentes diéta.
    Kapóra jött nekem a gyomorfájásom miatt.
    Január elején kezdtem, azóta 1 ruhaméret minusz.
    Kilóra nagyon csekély, ami elfogyott az zsír.
    Még egy pár hónapig ki kéne tartanom, a szülés engem is nagyon "kipárnázott". :)

    VálaszTörlés
  7. Imádlak!
    Engem az otthonlét párnázott ki, pedig mozgok bőven! Én is fogyó-tortúrába kezdtem:-) Eszek mindent és mozgok is mellé. Az up date-től én is és a férjem is extrém gyomorfájást kaptunk és gyomorRTG-n mondta a főorvos, h a hirtelen nagy életmód váltástól lehetett. Abbahagyatta velünk és a hasfájás is elmúlt. Azt mondta, h ha vki nem szokott ahhoz, h korpán és hungarocell kenyeren és extrém rostokon éljen, akkor ez nagyon sok a bélrendszernek és nem is mi vagyunk az elsők. Amúgy... R. Rékával tornáztam és Kállay Ildikóval a terhesség alatt és egy hányás nem volt a 9 hó latt, mégis 18kiló lement!!!! Szóval lehet, h elég a "csak torna" és a "nem eszek annyi fehéret" (liszt, cukor, zsír).

    VálaszTörlés
  8. Ne add fel,kitartás, az első 10kiló a nagyon nehéz!

    VálaszTörlés
  9. Az első 10 kiló???
    Akkor miért megy az a nyomorult 3 is csigalassúsággal? :(

    VálaszTörlés
  10. Kristály, nagyon sok jó fogyókúrás módszer van, egy a lényeg, csinálni kell! :))
    A második hozzászólásoddal pedig nagyon egyetértek. ;)

    Kreaholic, lehet, hogy túl hirtelenek voltatok, de mindenképpen érdemes hozzászoktatni magatokat a sok rosthoz, mert nagyon egészséges. Én eddig semmi hátulütőjét nem éreztem a váltásnak, bár látod, nem változtattam drasztikusan. Amit a végén írsz az egy teljesen szimpatikus életmód, és főleg tartható hosszútávon is!

    VálaszTörlés