2012. február 3., péntek

Varrótanfolyam után: Farmerok átalakítása

Fogyás: 17kg

 Amikor elmentem varrótanfolyamra, azt azért nem gondoltam, hogy tényleg ennyit fogom használni a varrást.
A nadrágjaim (szerencsére) mind nagyok rám. A farmerokat átalakítani nem annyira egyszerű, már csak a sok dupla tűzés miatt is, amiket ki kell bontani.
Itt van egy egész régi nadrágom, és egy újonnan beszerzett :) :

varrás

Most két nap is Picurka mellett a nadrágjaimat bontogattam, hogy aztán egy alvásidőben magamra alakítsam.

varrótanfolyam után

Most nagyon boldog vagyok, mert úgy rám vannak feszülve, hogy öröm nézni. Az egyikből körben majdnem 4cm-t bevettem. :)
Korábban nem bírtam rávenni magam az alakításra, de a vádlim is annyit fogyott, hogy a farmer egyszerűen felcsúszott a csizmában, és bénán nézett ki. Ezt áthidalandó ilyen "kantárokat" varrtam a nadrág aljába, így a gumi visszahúzta a nadrág szárát. Kreatív, nem?

varrótanfolyam után

Nem is volt olyan rég, hogy az ingyen varrótanfolyam videóit nézegettem, ma meg szinte minden héten varrok valamit, és a végeredmény mindig nagyon nagy öröm.
További jó fogyást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése