2012. január 30., hétfő

Régen jelentkeztem


Fogyás: 17kg

Tudom, régen jelentkeztem. Pont akkor hagytam abba az írást, amikor igazán belejöttem a fogyásba. :)
Befejeztem a szoptatást, lényegében egyik napról a másikra. Picurkámnak elég volt egyetlen üveg tehéntejet adni, és azonnal megcsappant az érdeklődése a szopi iránt.

Ezután következett maga a csoda. Megkeményítettem magam, és még jobban visszavettem az evést. Emellett elkezdtem keményen tornázni, akár heti 5-ször. (ezért sem volt időm géphez ülni :) )
3 hónap alatt 10 kg ment le rólam. Végig tartottam magam a heti -1kg-hoz, csak a végén ott voltak az ünnepek, és ekkor a magamnak engedélyezett 1 kg-t visszahíztam, majd folytattam a diétát.

2012 Szilveszterén nem tudtam arra koccintani, hogy 20kg-t fogytam, mert "csak" 16kg sikerült.
Szerinted szomorú voltam? :)))


Már csak azért sem, mert tudom, hogy nem sokára elérem a 20kg-t is.
Régi ruháimat veszem fel. Nem győzöm alakítgatni a nadrágjaimat, hogy ne legyenek trottyosak hátul.
Amikor elkezdtem a fogyókúrát, volt egy övem, aminek a legelső lyukát használtam. Ezen az övön 7 lyuk van. Szerinted milyen érzés volt lecserélni, amikor nem volt már megfelelő lyuk rajta? :)))

Ígérem jelentkezem még,  és leírom az étrendem, meg egy-két finom fogyókúrás receptet.

5 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó! Nagy-nagy gratula! :D Nagyon várom a részletes beszámolód! Én csak pár hete kezdtem komolyabban, eddig heti 0,5 kg ment le, nálam lassan indul be a fogyás. Heti 3-4-szer tudok egyelőre tornázni, de ez is jól esik már. A kisfiam 22 hónapos lesz holnap és még szopik, úgyhogy egy kicsit még "akadályozva" vagyok. :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!!
    Ez nagyon nagy dolog! Nekem sajnos még mindig nem sikerült! :(

    VálaszTörlés
  3. Köszi, most nem sikerült étrendről, meg mozgásról írni, de az is meglesz. :))
    Nektek is sok sikert! Látjátok nekem sem ment valami jól sokáig...

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés