2012. április 17., kedd

Fogyással kapcsolatos kérdések

Fogyás: 20kg

Nem tudom Te hogy vagy ezzel, de számomra meglepő, hogy a környezetemben élők sokszor negatívan reagálják le a fogyást.
Emögött sokszor az önigazolás keresését látom, miszerint bár én lefogytam, mégis ő csinálja jól, hogy bele sem fogott az egészséges életmódba.

A kérdések, amiket sűrűn megkapok:

- Te most már mindig csak ilyeneket fogsz enni?
(érti ezalatt, hogy azért ez olyan nagy lemondás, hogy akkor inkább egy dekát sem szeretne fogyni)
Mit lehet erre mondani? Igen, már csak ilyeneket fogok enni, busa pörköltet saláta ágyon, és közben nagyon sajnálom magam. :)))
- Nem lehet, hogy valami bajod van, hogy ennyire lefogytál?
Azon csodálkozom, hogy ő nem aggódik a magas vérnyomása miatt...
- Belegondoltál már, hogy azért ezt így örökké nem tudod csinálni? Rossz lesz visszahízni.
(ez a kedvencem, szép kis önigazolás, kár lefogyni, hiszen úgyis visszahízol, tehát ő csinálja jól, amikor nem sanyargatja magát)
Bár lehetséges, hogyha elkezdek dolgozni, jön a stressz visszahízok, de sosem fogom sajnálni, hogy most lefogytam, olyan nagy öröm nap nap után. :))


Te is szoktál ilyen kérdéseket kapni?

1 megjegyzés:

  1. Szia, ne hidd, hogy vissza fogod hízni. Ha így érzed jól magad a bőrödben, akkor teszel is érte. Stressz ellen amúgy is jobb a mozgás, mint az evés.

    Amikor én belekezdek a diétába, azt vettem észre, hogy mindenki rá akar beszélni, hogy egyek süteményeket. Mert hogy egy kicsi nem árt. Valahogy a környezetem nem igazán támogat, na de már megszoktam.

    VálaszTörlés